3 Aralık 2016 Cumartesi

Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? 1. Bölüm



7 yorum:

  1. Daha çok 0. bölüm gibi bir şey olmuş. Devamını dört gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 bölüm olduğu için 0 yerine 1'den başladım. Ama dediğin gibi sadece konuya girmek için yapılmış bir bölüm.

      Sil
    2. 4 bölüm olduğu için 0 yerine 1'den başladım. Ama dediğin gibi sadece konuya girmek için yapılmış bir bölüm.

      Sil
  2. Kardeşim burası Japonya mı? Her ülkenin kendine has kültürü var.. Güldüğü ve gülme şekli bile bambaşka.. Webtoon mantığı böyle diyeceksen de sentez yap bari. O yüzden çizim 100 üzerinden 90. Konu 100 üzerinden -10 !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Webtoon'da veya sende sorun yok kanka. Daha konuya yeni giriyorum. Bu yüzden kimse gülmedi daha. Kısmetse 2. Bölümde gülecekler. Ayrıca bunu başımdan geçen bir olayı referans alarak yazdım. Japon, Kore özentiliğiyle değil. Dikkatli bakmışsan okul bile tanıdık gelmiştir sana. Benim okuduğum ilkokulu referans aldım. Ayrıca Türkiye'nin ortamına ters bir şey yok konusunda.

      Sil
  3. sadık bey zaten burası blog sayfası kendince yaptığı şeyleri paylaşmış bence çok hoş olmuş merakla devamını bekliyorum.sizin blog anlayışınıza puanım 100 üzerinden -12.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğendim ayrıca Özcan beye katılıyorum! Abdurrahman arkadaşım seni kutluyorum hikayenin devamını dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil