25 Aralık 2016 Pazar

Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? 4. Bölüm


3 yorum:

  1. Ilk olmasi hasebiyle yorum yazmadan gecemedim. Final olmasina sevindim.. Fazla gommeden biraz gomerek yorumumu yapayim.. kardesim biraz toplum icin yaz ciz.. yani konu ilgi cekmeli okuyan da bisi anlamali.. bu hikayen senin icin anlamli benim icin deil.. Ben okudugumda bisiler hissetmem lazm.. Guzel olan kisim profesyonel cizim. Gerxekten hosuma gidiyor. Utanma ve sasirma efektleri basarili.. biraz daha gelistirilebilir tabi..mesela adam sasiriyorsa arka plan da garip bir havaya burunmeli.. NOT : DEVAMINI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM

    YanıtlaSil
  2. çizim yapan arıyorum ilgilenen varsa
    beraber yayın yapalım

    YanıtlaSil
  3. bir şeyler üreten insanlara her zaman saygım vardır. başarılar dilerim. 5 sene sonra çizginizle tanıştığım umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz ,sevgiler

    YanıtlaSil