29 Mayıs 2016 Pazar

Açılış Yazısı

Wolftoon'a hoş geldiniz.
Hakkımızda sayfasında yazdığım gibi kendi yazdığım ve çizdiğim, webtoon, karikatür v.b. şeyleri paylaşmak için böyle bir blog açtım.
Blogun ilk yazısı olan bu yazıda sizlere hali hazırda tamamlanmış veya devam eden projelerimden ve bu projeleri nasıl yayınlayacağımdan bahsedeceğim:

Projeler:

  • Çizdiğim Bir Karikatür: Tamamlanmış olduğundan bu karikatürü bir hafta içinde yayınlayacağım.
  • Fanartlarım ve diğer çizimlerim: Yıllar boyunca çizdiğim şeylerden bulabildiklerim arasından en hoşuma gidenleri zaman zaman toplu olarak sizlerle paylaşmak istiyorum. İlk paylaşımım yakın bir zamanda olacak.
  • Sana Bir Şey Sorabilir Miyim?: Bu proje webtoon formatında hazırladığım komedi türünde kısa bir one shot. Taslak halindeyken 10'dan fazla kişiye okuttum. Hiç birinden çok kötü bir yorum almadığım için bu projeyi tamamlamaya karar verdim. Planlarımda tarayıcı ile tarattıktan sonra renklendirmek vardı. Ama tarayıcı bulamadım ve kırtasiye veya internet kafe tarzı yerleri işletenlerin meraklı ve boş sorularıyla yüzyüze gelmek istemediğimden dolayı şu anki haliyle yayınlamaya karar verdim. Direk taslak şeklinde yayınlamaktan ise düzenleyerek yayınlayacağım. Şu an panelleri kutucuklar içine almak, paneller dışında kalan kısımları beyaza boyamak, balonları Photoshop'da tekrar çizmek ve yazıları yazmakla uğraşıyorum.
  • Sihirli Lamba: Karikatür çizim tarzını hiç sevmediğim için uzak doğu çizim tarzını karikatüre uygulayarak kısa bir şey çizmeye başladım. 4 bölüm olmasını planladığım projenin ilk 3 bölümü tamamlandı. Her bölüm sadece 1 panelden oluşuyor. Bu yüzden hepsini birleştirerek bir bölüm şeklinde yayınlayabilirdim. Ama ilerleyen günlerde yoğunluktan yeni bir şeyler üretememe ihtimaline karşı her hafta bir paneli (bölümü) yayınlamaya karar verdim. Malzeme olarak kurşun kalem ve pilot kalemi birlikte kullandım. Kurşun kalemi, pilot kalemle çizimi mürekkepledikten sonra silmedim. Farklı bir tarz deniyordum. Tam olarak istediğim şeyi elde edebildiğimi söyleyemem ama eğlenceli bir proje oldu.
Şu an kesinlikle yayınlayacağım projeler bu kadar. Her hafta bir şey paylaşmayı planlıyorum. Bu projeleri en kısa sürede tamamlayıp yeni projelere başlamayı düşünüyorum. Bu sayede devamlı olarak bir şeyler üretmiş olacağım. Gerek çizim, gerek kurgu, gerekse yapı olarak denemek istediğim bir çok değişik tarz var. Umarım hepsini deneme fırsatı bulabilirim. Bu yazıyı okuduğunuz ve çalışmalarımla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder